جستجو در گل فروشی:

×

آرشیو

جستجو

تبلیغات

نویسنده : سارا بازدید :96
گل رز

تاريخ ارسال:دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 7:55
دیدگاه ها:نظرات(0)
گل رز

گل رز سرخ علاوه بر ابراز عشق و آرزو می تواند برای احترام، تحسین و یا بزرگداشت استفاده شود، گل رز قرمز تیره برای ابراز دلگرمی و غم و اندوه استفاده می شود

.گل هر آرزو رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم یه مرداب
آسمون آبی میشه اما گل خورشید
رو شاخه های بید دلش میگیره
دره مهتابی میشه اما گل مهتاب
از برکه های خواب بالا نمیره
تو که دست تکون میدی
به ستاره جون میدی
میشکفه گل از گل باد
وقتی چشمات هم میاد
دو ستاره کم میاد
میسوزه شقایق از داغمن شدم رو
گل گلدون من
ماه ایون من
از تو تنها شدم
چو ماهی از آب
گل هر آرزو رفته از رنگ و بو
دخونه دلم یه مرداب



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 6
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 3
بازدید دیروز بازدید دیروز : 18
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
بازدید هفته بازدید هفته : 24
بازدید ماه بازدید ماه : 21
بازدید سال بازدید سال : 361
بازدید کلی بازدید کلی : 1,095

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.187.233
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد